Iboat 160 Gen5 Superlight - Charbout Black
První kufrový člun svého druhu - a tedy první nejmenší nafukovací člun.
iBoat 160 – generace 5 Superlight – saze – originál!
Inovativní iBoat 160 – originální verze vyvinutá max nollertem pouze u nás!
velcí bratři. Tyč echolotu a malý elektromotor (ideální: Rhino Cobold) lze namontovat na dodaný příčník (není součástí dodávky).
Po sestavení se vejde do každého kufru kombi a je tedy kdykoliv okamžitě připraven k použití.
Ideální společník na krátké sezení.
Je 160 cm na délku a 95 cm na šířku, což je k dispozici téměř ve všech autech a kombících:
- pro krmení a jízdu bez potíží s nafukováním / vyfukováním
- rychlé průzkumné výlety pomocí echolotu
- nouzový a bezpečnostní člun pro hodně Kapry rybářské situace
– Loď na dlouhé procházky, pokud jste zruční, můžete ji přestavět i na vozík
– Druhá loď na delší výlety
– Odháčkovací podložka
karbonová lamelová podlaha, vysokotlaká vzduchová pumpa s manometrem a transportní taškou, sada na rozšiřování blatníků, nerezový držák na veslo, transportní taška iBoat, odnímatelná příčka, nerezový D-kroužek na přídi, 2 černá pádla: 132 cm pro obvyklé veslování vzad, držáky pádel na boku lodi (slouží také jako madlo pro přepravu), černé dřevěné sedadlo s vícepolohovým posuvným systémem a odnímatelným sedákem, návod k obsluze, stručný návod, opravná sada: lepidlo, záplata materiál,
klíč k ventilu, manometr a náhradní ventil
Jak velký je iBoat po nafouknutí?
160 cm x 95 cm x 40 cm
Jak velký je iBoat po zabalení?
95 cm x 45 cm x 25 cm
Jaká je hmotnost iBoatu? 7 kg(o ohromné 2 kg méně než dříve, protože je také vybaveno karbonovou lavicí) High-
tech PVC Dezitex
Princip je známý například z vysoce kvalitních bund – nemusí být tlusté a těžké, aby byly zvlášť odolné a funkční.
Nejnovější vývoj je nyní připraven pro sériovou výrobu, nejlepší materiál, extrémně odolný.
Jaký materiál se používá?
Decitex 1100 (jako GEN4, 0,9 mm). Super lehký povlak, který je zodpovědný za barevné schéma zeleného nebo černého uhlíku, je u GEN5 novinkou. Člun má stejně vynikající odolnost.
Mířit je o něco jednodušší.
Technicky 130 kg, ale od 90 kg si musíte dát pozor na rozložení v lodi. Příklad: Max Nollert měří 195 cm a váží 85 kg – pro něj to není žádný problém!Je vysokotlaká vzduchová podlaha opravdu stabilní?
Mnoho! Christopher Paschmanns, Meik Pyka a mnoho dalších známých rybářů jsou nadšení a dokonce si dávají pozor na krmné díry, když v ní stojí!
První kufrový člun svého druhu - a tedy první nejmenší nafukovací člun.
iBoat 160 – generace 5 Superlight – saze – originál!
Inovativní iBoat 160 – originální verze vyvinutá max nollertem pouze u nás!
velcí bratři. Tyč echolotu a malý elektromotor (ideální: Rhino Cobold) lze namontovat na dodaný příčník (není součástí dodávky).
Po sestavení se vejde do každého kufru kombi a je tedy kdykoliv okamžitě připraven k použití.
Ideální společník na krátké sezení.
Je 160 cm na délku a 95 cm na šířku, což je k dispozici téměř ve všech autech a kombících:
- pro krmení a jízdu bez potíží s nafukováním / vyfukováním
- rychlé průzkumné výlety pomocí echolotu
- nouzový a bezpečnostní člun pro hodně Kapry rybářské situace
– Loď na dlouhé procházky, pokud jste zruční, můžete ji přestavět i na vozík
– Druhá loď na delší výlety
– Odháčkovací podložka
karbonová lamelová podlaha, vysokotlaká vzduchová pumpa s manometrem a transportní taškou, sada na rozšiřování blatníků, nerezový držák na veslo, transportní taška iBoat, odnímatelná příčka, nerezový D-kroužek na přídi, 2 černá pádla: 132 cm pro obvyklé veslování vzad, držáky pádel na boku lodi (slouží také jako madlo pro přepravu), černé dřevěné sedadlo s vícepolohovým posuvným systémem a odnímatelným sedákem, návod k obsluze, stručný návod, opravná sada: lepidlo, záplata materiál,
klíč k ventilu, manometr a náhradní ventil
Jak velký je iBoat po nafouknutí?
160 cm x 95 cm x 40 cm
Jak velký je iBoat po zabalení?
95 cm x 45 cm x 25 cm
Jaká je hmotnost iBoatu? 7 kg(o ohromné 2 kg méně než dříve, protože je také vybaveno karbonovou lavicí) High-
tech PVC Dezitex
Princip je známý například z vysoce kvalitních bund – nemusí být tlusté a těžké, aby byly zvlášť odolné a funkční.
Nejnovější vývoj je nyní připraven pro sériovou výrobu, nejlepší materiál, extrémně odolný.
Jaký materiál se používá?
Decitex 1100 (jako GEN4, 0,9 mm). Super lehký povlak, který je zodpovědný za barevné schéma zeleného nebo černého uhlíku, je u GEN5 novinkou. Člun má stejně vynikající odolnost.
Mířit je o něco jednodušší.
Technicky 130 kg, ale od 90 kg si musíte dát pozor na rozložení v lodi. Příklad: Max Nollert měří 195 cm a váží 85 kg – pro něj to není žádný problém!Je vysokotlaká vzduchová podlaha opravdu stabilní?
Mnoho! Christopher Paschmanns, Meik Pyka a mnoho dalších známých rybářů jsou nadšení a dokonce si dávají pozor na krmné díry, když v ní stojí!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.